【英國小食】Fish and chips?!

去到英國第一樣要食既究竟係咩呢?


估都估吾到...

就係Fish and Chips 啦




當我第一次黎到英國,我啲英國朋友同我講一定要食Fish and chip,我心諗魚同薯條有咩好試喎。
但是我終於明白點解啦

首先,Fish,係新鮮炸魚,外面脆脆的,裡面就係嫩嫩的cod 鱈魚


到Chips,美國喜歡薯條,英國喜歡新鮮薯仔炸既,兩者好唔同,因為薯條過左一晚會好乾,吾再好味,而新鮮炸薯仔過左一晚仲好有薯味。

好多人都應該知道英國吾似香港甘凌晨仲有糖水食,有茶飲,好多店舖好早就關門。少數剩下黎留守到深夜既就係Fish and chips 店,所以英國人去完飲完酒,就會去食Fish and chips。正如香港人去完飲野,會去翠華一樣。

重有,當你買Fish and chips既時候,佢會問你salt and vinegar with fish and chips,原來英國人喜歡chips with salt and vinegar,我自己就唔太習慣落vinegar,只會落salt。

有機會黎英國記著試下啦。

下次再同大家講下其他英國小食:)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment